piątek, 28 września 2012

Czekając na Gargano

Wspominałem kiedyś o kilkudniowej literackiej wycieczce, którą zdecydowałem się poprowadzić. Termin się zbliża, są jeszcze dwa wolne miejsca w autobusie, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany, to proszę o kontakt ze mną.

Wycieczkę organizuje fundacja GARGANO wspierająca twórców, a pełny program jest dostępny na jej stronie internetowej. Zapraszam chętnych literatów z Dublina i okolic. 

Koszty uczestnictwa pokrywają jedynie transport i bilety wstępu. Przewodnika sponsoruje firma Pendragon Tours

10 komentarzy:

  1. Witaj
    Mnie w swoim życiu bardzo brakuje podróży. Czasem mam wrażenie, że tą naj...szybsza będzie ta Tam daleko...
    Coraz smutniej się żyje w naszym kraju :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, tak smutno to nie może być, uśmiechu życzę!

      Usuń
    2. Chłopaczku- wszystkiego naj...dziś i zawsze :)
      Słonecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A wycieczka ma związek z tagami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem żadnego pogaństwa. Samo chrześcijaństwo i pisarstwo.

      Usuń
  3. Jaki jest koszt wycieczki dla miejscowego literata, po tych wszystkich zaułkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wycieczki do Meath i do Wicklo już nie mam miejsc, ale gdyby literat miejscowy chciał się dołączyć do spacerów po Dublinie, to jest za friko (tylko bilety).

      Usuń
    2. Mieszkam w Athlone, może się kiedyś wpasuje w jakiś termin... :) albo sobie powęszę sama tu i tam. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...